Monday, June 20, 2011

Majlis Kawin Adik

Tanggal 30 Apr lepas adik Iza dah pun selamat bernikah..alhamdulillah sumenya berjalan lancar. Kali ni emak Iza dah x panggil org masak untuk kenduri sbb mak ayah pun x bape kuat..lgpun anak2 dia cuma 4 org je..tu pun sibuk je so tgn nk menolong tu kurang..jd mak Iza pun amik katering Pak Akob..mmg puas hati..servis mcm hotel..lauk 5jenis, kuih 2 jenis,air 2,buah,bubur,lauk pengantin n yg paling syok tu dia punya nasi pannjangg.. (adalah dlm 2cm )boleh masuk dlm mulut satu2..perggh. Pak Akob kata tu rezki awak sekuarga...bkn senang nk dapat beras import dr oversea tu. Apapun kitaorg lega dh selesai. Pasni dh xde sape2 lg kawin.


Nilah gambar keluarga Iza..black & white tu..baby pun x mau kalah jugak..bj last minute beli dr tenet..rezki terjumpa kaler tema..









No comments:

Post a Comment